Skapa en retursedel

Oavsett om din retur gäller nyttjande av ångerrätten eller reklamation är det viktigt att du kontaktar oss på [email protected] innan du returnerar en vara. Läs mer om ångerrätt och reklamation i våra köpvillkor.

  1. Ladda ned en retursedel i PDF-format här Retursedel nedladdning
  2. Fyll i uppgifterna i retursedeln så noggrant du kan. Du hittar informationen på den orderbekräftelse som du fick av oss via e-post. Om du skapade ett kundkonto när du beställde kan du också se en faktura på ordern när du loggar in på vår hemsida.
  3. Paketera gärna varan i samma emballage som du mottog den i. Tejpa eller skriv inte på varans originalförpackning, det kan minska dess värde och påverka beloppet som återbetalas.
  4. Bifoga den ifyllda retursedeln med returpaketet. Utan medföljande retursedel godkänns inte returen.
  5. Skicka med valfri transportör, t.ex. Posten eller Schenker, till adressen nedan. Vid ångrat köp står du själv för fraktkostnaden. Observera att returer belagda med postförskott eller efterkrav inte utlöses av oss.

Returer skickas till:

Birdbox / Solitar AB
c/o K.A.P.A. Logistik AB
Fågelviksvägen 9
145 53 Norsborg

Ladda ned retursedel i PDF-format här Retursedel nedladdning

Kontakta kundservice

Vår kundtjänst är öppen 24/7

Kontakta vår "hotline"

PayPal